I made this widget at MyFlashFetish.com.

2009年11月17日星期二

甜蜜

昨天我上课到10.30am .. 然后1pm才有课了 .. 老公就来载我去他学校 .. 他有事情要办嘛 .. 就陪他去咯 .. 我终于看到他在学校墙壁画的画了 .. 好美哦 .. 他竟然还和老师说我是他女朋友 .. 害我害羞到不行 .. 过后我和老公一起去吃东西 .. 他很可爱咯 .. 不知道为什么会觉得他那么可爱 .. 哈哈 ..


这就是我老公画的画了 .. 在他学校的墙壁 .. 好看吗??

当他驾车时 .. 他还带着墨镜 .. 帅到不行 .. 但他不让我拍照 .. 算咯 .. 反正有机会的 .. 呵呵 .. 我们吃饱过后 .. 他就带我去游车湖 .. 因为时间还早嘛 .. 我不想回学校 .. 我还想陪他 .. 所以他就一直驾一直驾 .. 驾到bat feringgi去 .. 他说去浪费车油 .. 哈哈 .. 很可爱对吧 .. 我好喜欢看着他驾车 .. 我觉得很有型 ..

昨天他牵了我的手 .. 还亲了我的脸 .. hehe .. too happy le la .. hope next time i can go out with dear and play again .. this time just sit at car .. next time i want go beach .. play water with dear .. he promise me saturday will fetch me come college for test then we go watch movie together .. hehe .. happy lo .. that day faster come ba .. he now spm .. although he already 18 years old .. god bless him .. wish him get good results .. ^^

没有评论: